28 april 2

jaha , Mamma väckte mig kl 12 idag typ för att jag var tvungen att gå ner till katten som skulle få kattungar! blev en :)Men det är ju typ 12345678987 katter till som ska ha bebisar snart! jobbigt! Sen så åkte vi in till stan & hämtade Michaela i skolan & sen till Öb & handlade kattmat! Sen så blev det att åka upp till apoteket & hämta lite saker! sen så ställde jag mig & diskade lite & sen så blev det att fixa kanineran sen så kom Malin , Alex & Sofie & hämtade mig då åkte vi någonstans men jag kommer inte ihåg vart ! haha . Sen så blev det att åka hem till Malin för hon skulle sättai håret på Sofie , Blev as snyggt! Sen så åkte vi hem till Alex för Malin skulle knäppa kort på Chinchillorna (stavning) & hämta en nyckel till porten . Sen så åkte vi ner till Sofies lägenhet & va där ett tag & klappppade på Ormen (: & sen så åkte dom hem & släppte av mig hemma & sen så satt jag mig här en snabbis & sen så blev det att gå ut till Arne & fixa dom sista kanineran så att han kunde gå in & kolla på fotbollen :) snäll jag är va?  Sen när jag kom in så stekte jag lite ägg & fixade iordning lite äggmacka & sen så blev det att gå upp & sätta sig här & kolla på Andra avenyn! & Snart ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon! så sov gott alla!


ha det bra
pussssssss







ett stort hjärta!

Kommentarer
Postat av: Micke

sooooooooov :P

2009-04-28 @ 23:54:41
Postat av: jessica

haha jag sov ju , fast bara typ 3 timmar :P

2009-04-30 @ 01:46:39
URL: http://jesssicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0