28 april

Yesssss , då sitter man här igen då bara för att man inte kan sova .. FYFAN! Har nyss kollat på Rock A Doodle , så jävla bäst! & ja jag vet att det är en barnfilm men jag gillar den endå? Sitter & lyssnar på lite assssssss gammal musik nu då , haha fyfan . Ont i ryggen har jag också ;(  stackars mig! Snart blir det nog att krypa ner i sängen & fösa bort fläsksara från min plats & försöka att sova!
 Alllllltttsssåå , undra om endel folk ganska lite till liv? som sitter & snackar så jävla mycket skit! Ja jag skulle tro att dom har det , men bara för att deras liv suger så måste ni väl inte försöra mitt ? eller ?????????????

Du
är inte värd ett jävla fittpiss i mina ögon längre! Bara så att du vet det! Och kom ihåg det också , för det kommer jag att göra! 
& ja jag vet att allt låter lite negggaaaaaa nu , men det är bara för att jag är så jävla irrriiiiittteeeeeeerrrraaaaddddd !


skriver väl mera senare kanske om jag får lust!


ha det bra
pussssss




ett stort hjärta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vännen?<3

2009-04-30 @ 12:54:52
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0