3 april

jaha , idag vakande man typ kl 10 eller nått sånt , satt mig vid datan & cepa med Therese , sen så gick jag in i duschen . Sen kom Micke från jobbet . Då åkte vi ner Mickes Mamma & Pappa & skulle hämta bilen & sen blev det till Mamma & hämta släpkärran & sen så åkte vi & lastade på skotern , sen släppte Micke av mig vid Alex & Malin , åkte lite bil med dom, Sen körde dom hem mig till Mamma . Ringde till Jimmy(<3) & satt & pratade med han i typ 20 min eller nått sånt , sen ringde jag till Pappa & pratade lite med han , men han va tvungen att lägga på för han stog & lagade mat! Sen kom Mamma & Arne , då åkte jag & Mamma & hämtade halm sen hö & sen blev det spån . Sen blev det han & hämta ett brev & lägga på det på lådan . Sen så knäppte jag kort på kaninerna & skulle fixa med hemsidan & då började datan cpa , så jag & Micke åkte hem & så fixade jag det hemma ! Sen blev det att kolla lite på tv , Sen blav det bara skit på tv & sen så funkade inte en film , så jag satt mig vid datan & skulle kolla runt lite & sen kom jag på att jag hade En ängels tålamod hemma & då blev det att sitta & kolla på det , vilket jag fortfarande gör , så jävla bra! haha .  Det va typ så min dag har varit!  men men  orkar inte skriva nå mara nu!


ha det bra
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0