1 februari

jaha ny månad nu då.. haha ni kan aldrig tänka er vad som hände mig i torsdags & fredags :O I torsdags så satt jag på msn & sen så va det nån jävel som skickade sån dära cam grejj & jag accepterade ju för jag trodde jag skulle få se hans anikte men nejfan heller då sitter han med kukjäveln i camen & jag ficka ju fan panik :O! cpn. & sen så i fredags när jag va hos mamma & hjälpte henne med kaninerna så var det nån jävel som ringde till mig & jag har ingen aning om vem, det var :S & han typ frågade vad jag hade på mig& sånt & jag ba; öh skit i det du? & sen så fick jag höra VÄRLDENS sämta raggningsreplik ; du ska inte komma hit & hjälpa mig räkna matte då?  haha jag ba ; neeeeej . & sen la jag på . haha . aja idag så har jag inte hunnit gjort så mycket än ,typ bara vaknat & klivit upp & pratat med mamma lite i telefonen :) & sen borstade jag tänderna & sånt sen satt jag mig här , hihi! aja nu ska jag väll klä på mig tror jag :) skriver mer sen!


ha det bra 
pussssssssss





hopppas!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha :D

2009-02-01 @ 15:05:57
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: jhess

fan det va inte kul:O :P

2009-02-03 @ 14:15:26
Postat av: Emelie

haha nej det förstår jag, men det lät roligt ;) <3

2009-02-04 @ 15:56:43
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa det kan jag tänka mig men jag höll på att dö ;)

2009-02-04 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0