10 februari

jaha idag så vaknade jag kl 11 & klev upp typ 10 min senare , försökte få ner Micke i sängen igen , men det gick inte så bra. Sen så borstade jag tänderna& sånt , sen blev det att sätta sig & kolla lite på tv ,men det va bara skit! så då gick jag & Micke & gjorde frukost , mums! sen blev det att kolla lite mera på tv , blablabla , sen blev det att hoppa in i heaven skööööööönt! sen så när jag kom ut så skulle Micke åka iväg & jobba . så jag klädde på mig & så & sen så dammsög jag köket! Jag är duttig jag , men jag skulle ha gjort mera men jag hann inte , för mamma  kom & hämtade mig . Då blev det förs in på ICA & handla Monster , & sen så blev det att gå in på blomsteraffären . Sen hem till mamma & göra typ inget , jag har nog bara setat vid datan hela tiden jag har varit här , ;S men snart ska jag nog gå ut & skotta lite snö , om jag orkar ;D  Nu sitter jag & lyssnar på white Lion -Broken Heart & vänat på att mamma ska vakna! aja skrive rmera sen .,


ha det bra
pusssssss




Hopppppppppas! :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0