12 februari

jaha , klev upp halv 9 då , skulle åka in till stan med mamma  till sjukan . Sen så har vi varit lite på stan och sånt idag. men orkar inte skriva nått om det , för det va inte så intressant! Sen så åkte vi hem& va ner till jobbet först & lämnade lite saker till Micke , sen blev det köpa massa saker på apoteket . Sen hem & plocka upp allt som blev köpt! Sen starta en brasa , kolla lite på tv , & sen gå upp till datan & slöa , haha , fast Michaela slår väl mig snart bara för att hon vill sitta , haha . Men det kan hon ju glömma ;D eller aah hon kan vänta för jag ska snart gå endå! Väntar på att mamma ska vakna snart för jag är hungrig ! skriver mer sen!

Therese jag saknar dig!

ha det bra
pusssss




hopppas :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0