13-14-15 februari

Nu är det att tags en jag skrev ,men jag har inte orkat!
Fredag!
I  fredags så va jag & Mamma till stan & härjade runt& lite sånt . handlade lite saker! :) Sen så blev det att åka hem till mamma &vara där till typ 9 eller nått sånt! :) Sen kom jag hem & kollade på tv & halv 12 aå ringde Micke & sa att dom va på Bertas så då gick jag dit & träffade Per<3 & alla :) sen typ 1 gick jag hem för då skulle dom stänga & Micker åkte & lämnade skotern & sen kom han hem & då blev det att mys i soffan ! 

Lördag!
Alla hjärtans dag! Typ legar i soffan & slöat hela dagn, så finns inte så mycketatt berätta!

Söndag!
Blev till att spela bingo lotto ha! & både Micke & jag vann ;D slå det ni era jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0