16 februari

Jaha , idag så vaknade jag typ 10 eller nått sånt , för Mamma ringde för vi skulle åka till Sala ! Så var väl i sala typ till ett eller när vi åkte hem! Sen när vi kom hem till Horndal så stannade vi på ICA , arne skulle handla nått . Sen så hjälpte jag mamma att ge marsvinen & kaninerna inne mat & sånt! Sen kom Micke & hämtade mig så då åkte vi hem, & ham satt sig vid datan & jag gick till ICA för att lösa in lotterna som vi hade vunnti på . Sen blev det att lägga sig i soffan & mysa lite! & Nu ska jag försöka hitta på nå mat som jag kan laga , det lutar åt pannkisssarrr ;D haha!  ska fförsöka att hitta någon bra film som jag kan ladda ner också! men men  jag skriver väl mer sen kanske :)


ha det bra
pusssssssssss




Hopppppppppas! :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0