17 februari

Jaha , vaknade halv 11 idag då , klev upp och plockade fram kycklingfilen &sen satt jag mig vid datan & drack lite blåbärssoppa satt där ett tag , & sen blev det att städa hela lägenheten, & tvätta , uscha vad jobbigt det va , men jag har lite torkande av tv hyllan kvar men det går ju fort! Ska snart hänga upp en maskin & sen lägga i en till ! Sen blir det att hoppa in i duschen (sköööönt) &sen blir det nog ner till mamma & prata lite med henne . Sen blir det till ICA & handla lite grönsaker, så att jag & Micke kan laga mat! Kycklingfile , pommes & vitlökssallad! MUMS! aja , skriver kanske mera sen , om jag får tid&ork!  Nu blire Gilmore Girls !


ha det bra
pussssss




Hopppppppppas :D(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0