19 februari

jaha , skrev inget igår , orkade inte, va in till stan med mamma & sen blev det hem till Nicke en snabbis sen blev det hem & lägga sig i soffan & typ halv sova hela kvällen !
klev upp kvart över 8 idag , Micke ringde & väckte mig , precis somjag hade bett han om ! Han kommer ihåg saker ibland han med ;) Har nyss sugit i mig lite blåbärssoppa, & klätt på mig , ska nog snart gå & smeta på lite maskara så att jag inte ser så jävla död ut ! Sen blir det att vänta på mamma , ska in til stan & banken & lite sånt! Sen blir det ta lite kort på kaninerna & lägga ut på hemsidan & grejja . Sen så blir det nog till Ockelbo & köpa kaninmat , åhh therese&kent kommer ni ihåg när vi åkte till ockelbo för att köpa glass ? , fyfan vad kul vi hade då , alla typ fullsmetade med glass sen ,haha det av tider det ! ;D men men nu ska jag jag smeta på mig lite maskara & sen vänta , så! Skriver väl mer sen!


ha det bra
pussssssss



Hoppppppppppas :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0