21 februari

jaha igår så blev det ockelbo åkte typ 12  & kom hem halv 4 cirka  . Sen var jag hemma hos mamma etttag , sen skjusade hon hem mig & då kom Cilla & vi satt & pratade & sånt , detva trevligt att träffa henne igen , det va längesen . Sen så ringde Micke &sa att han skulle komma hem från jobbet snart , så jag började med maten direkt , pannnkkkiisssaaaar! mums! sen så blev det att bara ligga& slöa i soffan typ hela kvällen & sen kollade vi på en film , men Micke va så trött så han somnade & jag fortsatte att kolla på filmen!
Idag så vaknade jag typ 10 eller nått sånt , & jag har typ bara setat här & kollat på Gilmore Girls & snart ska jag in i duschen & sen blir det ner till mamma & hjälpa henne att städa lite burar & fixa med hemsidan! sen blir det att vänta på att Micke ska sluta jobba så ska han få hämta mig hos mamma , sen blir det väl att laga lite mat & sånt ! :)  men men nu jag ska in i duchen!

ha det bra
pusssss






hoppppppppas! :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0