26 ferbruari

jaha nu va det att bra tag sen jag skrev , & jag ber om ursäkt för det! Men jag har varken haft tid eller ork att skriva nå blogg! Igår så var jag & mamma in till stan & fixade lite saker , sen så blev det hem till Nicke för Arne skulle gadda sig , det blev sjukt snyggt! Sen så blev det ner till Mamma & fixa lite , Sen så åkte jag & Arne upp & handlade , ucsh jag kan inte ju handla på ICA det är så jävla dyrt! . Sen så  satt jag Mikkan & Madde lite vid datan ! Sen så gick jag ut till Mamma & skulle hjälpa henne med kaninerna & sen så kom Mikkan & Madde ut & då blev det snöbollskriig , jag mot dom , Jävla fegisar dom är ! Sen så hjälpte jag Mamma lite mer i stallet & sen så gick jag in & gjorde marsvinen ! Sen så kom Micke & hämtade mig efter jobbet! & då åt vi lite& sen blev detat kolla lite på tv i soffan & sen blev det förflyttning in till sängen & mysa lite& sen sova !
Idag så har jag inget gjort så  mycket , har nyss varit hos Nicke & fyfan så Calle&Daniel höll på haha , dom skulle sätta upp nån sak vid dörren , haha det va jävligt kul att kolla på  ;D & snart ska jag nog till Therese & John i fors & sen blir det nog ner till mamma & hjälpa henne! Fast jag skulle behöva städa också ,, men det kan jag göra im när inte MIcke är hemma & är ivägen ;D hahha !  men men jag skriver väl mera när jag kommit hem från puckorna , hoppas att man får trätta systrana idag då :DDD <3333

ha det bra
pusssssss



hoppppas ! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0