3 februari

jaha nu var det några dagar sen jag skrev igen då,  men jag har inte haft så mycket tid. I söndags så ficka jag åka skoter med Micke ,han hämtade mig hos mamma & sen så åkte vi ner till Familjen Öberg & hälsade på , sen så åkte vi hem till Hannu&Ritva & lämnade skotern sen så åkte vi till Ica & handlade lite . Sen så spelade vi bingo lotto , & Först höll Micker på att vinna 100.000 & senpå sista spelet höll jag på att vinna 250.000 , fyfan om vi hade fått nummer 48 & 50 , då hade jag fått en hjärtattack! :O sen så gicka vi & la oss i sängen & kollade på film.! Sen så igår så skulle jag ha varit till läkaren med då va hon sjuk -.-' så mamma kom& hämtade mig typ 12 &då tog vi och åkte en sväng :) sen så vajag hos mamma till typ 3 eller nått , för då kom Micke & hämtade mig , sen så låg jag bara i soffan hela dagen va så jävla trött . Idag så har jag bara hunnit bli väckt & sen satt jag mig här & väntar på att Micke ska komma hem från nå möte på jobbet. & sen så ska vi väl ner till Familjen Öberg & hälsa på & sen så jag jag ner till mamma & hjälpa henne att byta i en marsvinsbur! &  någon dag här i veckan så ska jag & mamma åka till sandviken :) & handla och lite sånt :) Mysigt! aja nu ska jg lägga mig i soffan , skriverväl mera sen !


ha det bra
pussssss




Hoppppppppppppas ! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0