4 februari

jaha , idag så vaknade jag typ kl 11 eller nått sånt , jag & mamma skulle till komponenten för mamma skulle träffa bossen & prata lite . Men sen så hade han tagit lunch så jag & mamma åkte hem till dom & satt vid datan lite , (: sen så åkte vi ner dit igen vid halv 1 . Hahah fan vad kul det va där nere , men jag tänkler inte berätta vad som hände , pilllllutttttaer! ;) sen så åkte vi hem till dom igen. & jag ficka nå frispel & började dansa som en tooook! & Mamma garavde ihjäl sig. hi! senså hämtade Micke mig och sen så åkte vi hem & jag la mig i soffan & vart så jävla trött! men inte fan kunde jag sova heller , nej nej omöjligt! sen så började jag må så jävla dåligt men sen så åkte mamma & handlade lite så att jag fick nått i magen & då började det att gå över lite ! Men det är fortfarande inte bra än. KUK! Imorgon ska jag till läkaren också. fyyyyyyy. hoppas det går bra! aja nu ska jag lägga mig i soffan & kolla på halv 8 hos mig!


jag älskar min mamma
<3


ha det bra
pussssss


hoppppppppppas ! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0