5 februari

jaha , idag så vaknade jag typ 12 eller nått sånt , fast mamma hade ju ringt & väckt mig tidigare ,men jag somnade om , hi! Då hoppade jag in i dyyyyycccccsssshhhheeeennnnnnnnn sen så kom mamma och hämtade mig , sen när jag kom ner dit så kollade vi på datan lite , sen så skulle vi åkte till läkaren , & där va jag typ 40 min eller nått sånt :O det tog lååååååång tid.. :S ! sen så åkte vi hem till mamma igen & då så dammsög jag lite & sen kom Micke & hämtade mig typ halv 4 eller nått sånt. Sen så åkte vi en sväng med bilen:) , & nu har vi nyss ätit . Och snart ska jag lägga mig i soffan & kolla på tv tror jag , sen så ska jagta mitt feta ass & promenera till kyrkogården! & sen kanske ner till mamma & kolla vad hon har för sig! :) haha härligt att läkaren tror att jag är emo , ;S

min mamma <3


ha det bra
pussssss




hopppppppppppas! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0