7 februari

jaha... Idag så har jag gick jag upp typ 6 eller nått , fast jag har ju inte sovit än så , ha . men men , sen så klädde jag på mig & borstade gaddarna & sånt ,sen så kom mamma & hämtade mig för vi skulle på kaninutställning så vi åkte väll från horndal tjugo över 7 ungefär sen så blev det att packa upp djuren & fixa lite med dom & sen så fikade vi lite. Sen så blev det hemfärd igen! Sen så när vi kom hem typ 10 så satt jag & Michaela oss & spelade lite kort haha , jag vann heeeela tiden! sen så började hon väll dampa & hålla på , drygskåp! sen så åkte vi tilbaka vid typ halv 2 för vi skulle hämta kaninerna , Sen när vi kom dit så var det ju så klart inte färdigt än så vi fick sätta oss & vänta & då köpte mamma ett program & dom hade nån jävla lottning av massa saker & vet ni vad? vi vann 2 muggar! hahahaha sen så åkte vi hem & på hemvägen så såg vi en elllllk . Sen så kommmmm jag hem & då låg Micke & vilade i soffan slögubbe! Sen så åkte vi ner till Hannu&Ritva för Micke skulle göra nått med skotern . Sen så åkte vi hem men sen så mellan landade vi på bertas med Nicke , satt där & pratade ett tag , Sen gick vi hem & kolalde på tv & sen stack Micke iväg & åkte skoter typ halv 7 & jag kollade på tv & jag har typ nyss kollat på Melodifestivalen & nu är det Wallander . Nu få han fan ta & komma hem jag har tråkigt! aja nu ska jag försöka att hitta på något att göra!


ha det bra
pussssss



hopppppppppas! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0