9 februari

jaha . idag så vaknade jag typ 10 , men jag klev inte upp förns typ halv 12 . ha , fan det måste vara nå fel på mig , jag har börjat att kliva upp innan 2 om dagarn nu ;S fyfan! men snart ska jag hoppa in i heaven & sen ska jag vänta på att papi ska ringa & sen blir det väl att ta sig ner till mamma :) ska kolla med henne om hon vill åka in till stan & handla lite jag måste ha grönsaker (:  Idag känns det som att jag kommer att måste göra nått typ hela tiden annars skommer jag bli irriterad , eller ahh det börjar kännas som det iaf!
Haha min förkylining börjar bli lite bättre! fast detär ju inte bra än , men det börjar ta sig . skööööööönt! men magen & allt är fotrfarande cp & jag hatar det !!!!!!!! :( aja nu sitter jag & lyssnar på bandit rock älskart!  aja men skriver mer sen kanske , har ju lixom inte hänt så mycket idag !



ha det bra
pussssss


Terror jag saknar dig bitch



hoppppppppppas! :D (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad av mig ;) Kolla in min blogg för info

2009-02-09 @ 18:50:05
Postat av: Jessica

Snyggt namn tjejen...



mvh/ Jessica Persson

2009-02-10 @ 03:18:36
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: jhess

tack , detsamma (:

2009-02-10 @ 16:19:10
Postat av: Anonym

jaha och vem är du då anonym? :)

2009-02-10 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0