13 januari

Idag så har jag varit i sala med Mamma & Arne & sen bärde det direkt av till stan till apoteket & banken , Sen blev det hem till John & Therese & hjälpa Thess att packa massa saker tills flytten & kollade lite saker på datan ;)  & sen blev det till blomsteraffären & till ICA & handla lite mat till kylskåpet . Sen gick vi hem till John&Thess igen & Therese gjorde lite mat sen fotrsatte vi & packa lite ,:) tack för idag hjärtat!  Sen gick jag hem & då ringe Micke pratade med han typ en timme sen så plockede jag undan lite här hemma & stoppade i diskmaskinen . jag känner mig duktig , HAHA Och snart ska jag hoppa in i dyssssccchen , skönt , sen lägga mig i soffan & kolla på CSI Miami & vänta på att Micke ska komma hem !

Igår så var jag till Malin & Alex & Malin gaddade mig , tack det blev skit bra :) & sen ner till mamma & hjälpa henne med kaninerna & sen så skulle som skriva ett mail på engelska & så mycket har jag nog fan inte skrattat på länge , haha , för ingen av dom är så speciellt bra på engelska , ha ha .
aja.


HOPPPPPAS!!!!!!!!!!   hoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppas

ha det bra
pusssss


saknar dig hjäratat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0