17 januari 2

Nyss hem kommen då. jaha vart ska vi börja då ? Idag så har jag varit hos Daniel &Camilla& hälsat på igen , Jag & brudarna satt & ritade lite medans Linus satt vid datan & Daniel & Micke kollade på tv ! Sen så åkte vi hem till Mamma & hälsade på lite, & jag vart väl dampig som vanligt haha. Sen så åke vi till Ica för att köpa en tändsticksask & blommor till Ritva för hon fyller år idag :) (Grattis)! Av mig & Micke fick hon ; Blommor & ett par örhängen som vi la i tändsticksasken , hon märkte inget först men sen sa Micke åt henne att kolla i den & då såg hon örhängena &hon blev så glad att hon nästan började att gråta ,sött  :) hi. & sen så satt Hannu vid datan & gjorde nå bilder , haha som vart skit roliga!
Sen så åkte vi hem & på parkeringen så mötte vi Kent & då följde han med upp, & sen så drog vi ut på lumsen för att sladddda lite , men sen drog vi till nå annat ställe för att sladda men det va så mörkt så att vi inte var där då länge , sen så åkte vi hem & Kent gick hem till sig & jag & MIcke till oss , sen så efter typ en &en halv timme så ringde Micke till kent & frågade om han skulle åka med oss & äta & det ville han ju så klart ;) haha . Så nu har vi typ nyss kommit hem . Så nu ska jag ta & lägga mig i soffan & mysa med Micke för jag har så jävla ont i magen & mår illa -.-' det suger! 

aja


ha det bra
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0