17 januari

jaha igår så va en mycket rolig dag! först började med att jag & Micke åkte till Hannu & Ritva & fikade, sen åkte jag hem till Mamma & Micke stannade kvar hos Ritva , Sen kom han & hämtade mig m, & då åkte vi en sväng med bilden:) Sen blev det attåka hem & äta lite , gotttt. Sen så åkte vi ner till Daniel &Camilla & hälsade på . JAg & Ungarna lekte som bara den :D haha . Sen skulle Micke & Daniel åka & fixa med bilen när Camilla kom hem från jobbet , & det gjorde dom . Sen kollade vi på Let's Dance , för att flickorna ville det! & sen så fäktades jag & Limpan & Lekte ninjor , haha ! Sen skulle flickorna gå upp & Lägga sig , & då spelade jag & Limpan nå bilspen på Xbox :) detva skit kul , haha fast jag va skit dålig & Linus satt & sa vilken knapp jag skulle trycka på , ha. Sen så typ halv 12 så kom Micke &Daniel tiillbaka & då åkte jag & Micke en Sväng igen, åkte ner till mamma & hälsade på när hon va i stallet . Sen  åkte vi hem & kollade på tv !


nu ska jag ner till dom igen . skriver mer sen.

ha det bra
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0