18 januari

jaha , idag vaknade jag typ kl 3 eller något sånt ,& sen så hade jag typ varit vaken 5 minuter & då kom Nicke & hälsade på , sen så kollade vi lite på tv sen så gick alla vi till Ica & handlade lite mat & sånt! Sen så gick Nicke hemtill sig &jag & Micke hem till oss, & jag la mig i soffan & kollade på tv & Micke satt sig vid datan, -.-' ! Nu så har vi nyss ätit semla , gottttt (:
Sen ska jag gå till kyrkogården & sen ner till Mamma & hjälpa henne med hemsidan om hon ringer , (; . Sen så ska jag väl hoppa in i duschen & sen så blir det lägga sig i soffan & bli fet igen . Sen så ska jag försöka att sova men det kommer ju att gå på skit som vanligt!
Fyfan vad jag hatar min mage den gör ont fan hela tiden & illa mår jag också! pissskit&senapsgas!
aja , nu blir det soffan igen ,


ha det bra
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0