20 januari

jaha , idag så väckete Micke vig vid typ halv 5 eller något sånt , haha skönt att sova ! (: Sen så åt vi lite maaaat , sen blev det attta det lite lugnt & ligga si soffan & kolla på tv. Sen så drog jag & Micke oss ner till ICA för att handla lite saker , apelsiner&kiwi , mums & sen så blev det ju massa andra saker också . Sen så la jag mig i soffan igen när vi kom hem så kollade jag på Unga Mödrar! :) Sen hoppade jag in i duchen & sen bärde det av till Malin & Alex & flummade sönder gjorde vi också , haha! Garvade så jag trodde jag skulle dö. ;D sen så kom jag hem för typ en timme sen , & då satt jag mig & kollade lite på datan ,& Nu så ska jag lägga mig i soffan & kolla lite på tv & äta bapelsin gubbjävel , & sen lägga mig & försöka att sova för jag måste gå upp kl 7 im! :O för jag ska vara i stan halv 9 ... så mamma ska hämta vig typ 8 eller nått . usch & fy haha jag kommer inte att vakna , om jag ens har sommnat då :S , idag så sommnade jag typ 7 halv 8 , haha .  men aja


ha det bra
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0