21 januari

Jaha,,,,,, idag så vaknade jag typ kl halv 5 igen då , ha! Och blev väckt typ 10 idag av någon tant :@ & jag somnade inte förns 8 i morse. Jag sa ju att jag nte skulle kunna sommna! Blev inge avesta i morse för mamma mådde inge bra , men det gjorde ju inte mig så mycket för jag ville endå inte åka dit ;) ! efter jag hade vaknat så gjorde jag & Micke lite mat , gotti! Sen så la jag mig i soffan för ovanlighetensskull & micke satt sig vid datan . Senefter någon timme så ringde mamma & frågade om jag kunde komma & fixa hem hemsidan så då gjorde jag det , snäll som jag är ! Så arne kom& hämtade mig & så stannade vi & handlade lite , jag handlade slemlor , för att vara lite gullig mot micke . Sen när jag komner till mamma så fixade jag hemhemsidan ,sen så hjälpte jag henne lite i stallet & så åkte vi & hämtade spån . Sen hjälptejag henne lite till & sen så satt vi i köket & hon berättade ommig & jimmy när vi var små , haha fan vad kul det är att höra om hur man var när man var liten ;P Sen så bestämde jag mig för att jag ville åka hem , så då bad jag mamma att skjussa hemmig & det gjorde hon . Sen så när jag kom hem så sitter väl så klart micke fortfarande vid datan, haha , men då intar jag min plats i soffan ,& väntar på att micke ska bli klar så att vi kan äta slemlorna någon gång ! & nu så sitter jag här & lyssnar på dirty dancing låtar, fyfan vad jag älskar den filmen! haha & nu sitter jag & grinar också, men det får jag göra till den här filmen , & Therese  vet varför!  Thess kommer du ihåg , Hungry eyes? ... Saknar. uscha jaa . Men nu ska jag fortsätta med mitt kollande & grinande!

ha det bra
pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det var fan länge sen nu. 3 år sen!

2009-01-26 @ 13:52:59
Postat av: Thess

Haha, oj glömde skriva namnet ;)

2009-01-26 @ 13:53:45
Postat av: jhess

jaa,det var det ,men det känns som igår..

2009-01-26 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0