26 januari

jaha , hej igen då! Det va ju ett tag sen jag skrev nu , men jag har typ inte suttit nå vid datan jag har bara sovit!
Nu sitter jag hemma hos mamma & väntar på att hon ska vakna , så att vi kan åka & handla & börja med kaninerna. Var snäll & gav marsvinen mat & sånt för ett tag sen också , Mrs Crowley mammas hjärta! Klockan 8 ska jag iaf kolla på 4an på nå bondabröllop , man för väl se om det är vart att kolla på ens , annars går jag ut & hjälper henne igen . Jag undrar om jag & Mamma kanske skulle ta & fixa lite med hemsidan igen då , det går sakta men säkert frammåt ! www.nattviolenskaniner.se kika gärna in! Snart ska jag kolla på Unga mödrar , fan vad bra det är ;O!
Jaha , vad har jag gjort dom här dagarna jag inte har skrivit på då ? jo i veckan var jag bara hemma typ, sen så i fredags så kollade jag & micke lite på tv & myste! Sen så i lördags så vaknade jag typ 8 på kvällen & då var erik där & ham & MIcke satt & drack , sen så kom Glenn också & senare på kvällen kom Nerre & Chrisian , sen så bärde det av ner till bertas & sitta där till typ 1 eller nått , sen så gick vi hem till oss igen & killarna fortsatte att dricka & ha sig , men jag blev trött & gick & la mig , tänkte att jag skulle sommna , men inte fan gick det heller så , typ 3 eller nått sånt så gick jag upp till dom igen & dom vart väll kvar till 4 ungefär . Sen så gick jag & Micke och la oss och försökte att sova men det gick inte , :/  för då började grannen uppepå oss att spela musik så enda inn i helvete! Men sen typ kl 5 så sommnade micke men det gick inte för mig! så jag kollade lite mar på tv , sen så typ halv 7 eller nått sånt så skulle kah gå in i köket & då såg jag MuppMartin sitta i busskuren & då öppnade jag fönster & sen så stog vi & pratade i en timme & den jävla idioten hade varit ute sen 4 eller vad ha sa :S & det va SVIN kallt ute ju , men han ville inte gå hen för då skulle han sommna & sen sova bort hela dagen :S haha , ja ja säger då det jag , vissa människor är ju dummare än andra ;D . ha ! aja , men sen så gick jag in i soffan & la mig & kollade på tv & sen typ halv 10 sommande jag , fast jag sa till mig själv att jag inte skulle sova , men jag blev så trött så jag slocknade , & vaknade typ 2 när micke klev upp . Och då blev det till att äta lite & sen kolla på tv & sen hoppa in i duchen , sen ner till ICA & sen drov vi upp till Nicke för jag skulle gadda mig! Tack nicke jag älskar den! Sen så blev det hem & spela Bingo Lotto , hah jag är en gammmmmaltannnnnnnnnnnt! fast jag var jätte nära att vinna FLERA gånger! Fast jag råkade spela på¨fel brickor en gång .. (A) men det ordnade sig! & sen efter Bingo Lotto så kollade jag på tv . Sen så i natt så kollade jag & Micke på nån skit kass film för att ingen av oss kunda sova ! Men jag lyckade sommna kl 9 i morse iaf , haha ;) aja nu ska ner till mamma & kolla va hon gör :)



ha det bra
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0