28 januari

Idag så började dagen ganska bra tycker jag , Thess ringde & väckte mig typ halv 2 eller något sånt , sen så pratde vi i typ en halvtimme . Sen så precis efter att jag lagt på , hann förfan inte ens kliva upp ur sängen ;O så ringde mamma & frågade om  jag skulle med till Krylbo , till någon tant & sen så när hon kom så skulle vi inte åka endå ;/ för så skulle vi åka i helgen ist. men men . kom ner till mamma & la mig i soffan ett tag sen så började ja med att ge marsvinen mat& vatten , & när när jag stog & skar vitkålen så sa jag till Michaela att hon skulle hämta morötterna men då sa hon att hon inte hittade dom , sen så när jag gick & kollade så stog dom mitt framför fejset , snacka om slö unge , haha! Sen så kollade jag på unga mördar & väntade på att mamma skulle prata klart i telefonen så att vi kunde åka & handla. Sen så va jag inne ett tag & eldad , sen så blev det på med fettjackan & gå ut & hjälpa mamma med kaninerna , fan vad jag är duttig tycker jag :O & snäll också ! haha , fan vad skrajjsen jag blev när jag skulle ge en av dom bitchiga kaninerna mat , jag stoppade in handen i buren & skulle ge henne morötter , men då attakerade hon mig , & då drog jag ju såklart bort handen :O & sen så ville jag inte stoppa in den nå mer så jag kastade in maten ist , & sen så råkade jag träffa henne med en stor jävla morotsbit rakt i pallet ;D haha , tji fick hon för att hon försökte äta upp min hand ! Vi blev klara typ nyss , SKÖNT!  Så nu sitter jag & väntar på att Micke ska sluta jobbet så att han kna hämta mig så att jag får åka hem & ta en dyyyysssccch  & sen lägga mig & kollllla på tv & sen sussssa kudde !

aja ,


ha det bra
pusssssss






Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hopas hoppas !!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0