31 januari

jaha , idag så var jag jävligt duktig för jag gick upp innan kl 11 & innan Micke! :O ha! Sen så kollade jag på gilmore girls & käkade bapelsin gubbjävel! & sen blev det att hoppa in i duschen. skööööönt (; ! Sen såkände jag för att lägga mig i soffan & gubbsova lite men det gick inte , så jag kollade på tv istället ,men detva ju fan bara skit på tvn ... Sen så efter att par timmar så gick micke & jag till ICA & handlade lite mat & grejjs ! Sen när vi kom hem så började vi laga mat . fläskfile & pommmmes och vitlökssallad! MUMS! men då fanns det ju så klart ingen grillkrydda så Micke fick ringa till sin kära mor så fick hon komma upp med det till oss , hihi :) hon är snäll honnnnnnn (: ! sen så satt vi oss & åt , & jag blev så jävla mätt så jag trodde jag skulle spricka fan . sen så blev detatt lägga sig i soffan & kollamer på tv , & Micke satt sig & spelade , Har nyss kollat lite på Wallander Afrikanen. Men nu börjar jag bli trött så ska nog snart gå & lägga mig tror jag ! Eller om jag ska försöka att vara vaken så att jag kan kolla på Ultimate Figther & sen på The Ultimate Figther ! skit bra! men efter det så blir det garanterat att sussa kudde!  aja


ha det bra
pussssss


mamma min mamma min bästa vän! <3



hoppppppppppppas :D:D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0