8 januari

jaha , Idag så har jag inte gjort så mycket. Micke väckte mig när han kom hem drån jobbet , somnade typ kl 8 igår , jag & Micke kom fran till att jag sovit 18 timmar , haha tröttmössa . Sen så blev det att åka in till stan med mamma & Arne och gå in på banken & sen in på apoteket & sen   gick jag & mamma och kollade på guldfynd! Och sen åka till krylbos djuraffär , såg skit söta kaninungar ! :) Sen blev det att komma hem till mamma & fixa lite med hemsidan www.123minsida.se/Nattviolenskaniner . Sen kom micke & hämtade mig sen åkte vi & handlade lite sen blev det hem & äta pannnkkkkiiiisssssar  som micke fick med sig från sin mamma&pappa till mig (: haha .  Nyss kollar på Sing a long , Snart ska jag hoppa in i dyssscchhheeen <3  & sen kika lite på tv & sen gå & lägga mig .
Fan jag har fortfarande ont i magen jag hatar det set suger så totalt . fy fan ! aja

ha det bra!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0