9 januari

Hej
fan vad jag har tråkigt , klocken är halv 8 & jag har inte gått & sovit än ,men jag tänker fan inte göra det heller så.. Micke är på jobbet så jag har ingen att vara jobbig mot heller :( tyck synd om mig!  Men om några timmar så ska jag ta & kila ner till mamma & se om hon har några piller  som jag kan ta för jag har så jävla ont i magen nu igen, det bara kommer & går,  skit jobbigt! Sen när ICA öppnar så måste jag gå & köpa sköljmedel & ta & tvätta lite för det finns så förbannat med tvätt , men det är ju så jävla tråkigt , & sen så måste jag städa lite också . fyfan!
Haha sitter & pratar lite med Nerre på Msn & han sitter & skickar helt cpiga videor , hah stördo (: & det stördaste är att jag skrattar fan med , men jag skyller på sömnbristen ;)
jag är bra fet jag , åt faktiskt pannkakor inatt kl 3 & det va skit gott så .. suck on that ;)
Orkar inte skriva nå mera nu men vi höres senare idag,

ha det bra
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0