14 juli

Jaha igår  blev det att åka in till stan med mamma till djuraffären & till granngården och köpa havre och pellets. Sen så va jag hemma ett tag , sen drog jag vidare till Therese & Jennifer . Dom följde med mig när jag skulle ut & gå med hunden :) tack tack det va trevligt fast så mycket mygg -.-' ! Sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet till mamma & hjälpte henne klart med kaninerna . Sen så drog vi ut på en liten roadtripp mitt i natten , fyfan vad skönt det var ! sen blev det att åka hem och lägga sig , men jag sommnade inte förns typ 5 imorse -.-' jobbigt!

Idag så vaknade sen så gick jag ner & kollade runt lite & vattnade några kaniner , sen så skrev Sofie & frågade om inte jag kunde gå ut med Leon & Joppe för dom var i falun , så då var det bara att åka upp till Åsa & hämta hundarna & gå ut & gå . Har typ nyss kommit hem , det va mysigt fast det började typ att dugga -.-' Nu sitter jag här & ska snart gå ner och försöka att hitta på något att göra -.-'   Men jag skriver väl mera sen om jag orkar & hittar på något!


Ha det bra
pusssss



onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0