suck .

men fyfan , jag mår så jävla illa så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen .. jag vill bara gräva ner mig & dö . Bläääääääääää!!
Sitter & kollar på Grannfejden på tv3play & funderar på att gå & lägga mig snart , för jag börjar fan se dubbelt ;) haha . Men jag vill se klart på avsnittet iaf!
Jag är så sjukt irriterad på massa personer , & jag vill bara komma bort härifrån. någon som vill åka bort från allt skit med mig?
Idag har varit  en ganska så sugig dag , för imorse när jag vaknade så hade jag rå ont i halsen & var täppt som ett svin i näsan & hade ont huvet som en räka &  kände mig allmänt jätte dålig .. stackars mig. Men senare på dagen så blev det lite bättre , Woho... men tyvärr så kom allt tillbaka mot kvällen ... & PLUS att jag fick ett så sjukt illamående.. FYFITTA-.-
Jag har kommit på att jag är en ganska elak person , men det finns inget jag kan göra åt det så det är bara att leva med det!
Haha igår när jag var ute med mamma i stallet så skulle jag ta bort några spikar med kofoten , & då började jag berätta för mamma om hur man skulle kunna spräcka skallar på folk med den & massa sånna saker, & sen så frågade jag mamma om jag skulle få ha slå ihjäl någon som kom & var dum mot kaninerna & började svinga med kofoten igen & fick in mina tankar i skallen igen(som jag inte tänker berätta här)  ,& började berätta vad jag skulle göra med personen om jag kom på någon inne hos kaninerna . Sen så när vi gick ut från stallet när jag hade lugnat ner mig & lagt ifrån mig kofoten så sa mamma att jag hade någon allvarlig störning i skallen .haha  ( som att jag inte redan visste att jag hade det då?) Men det är lite konstigt att folk blir rädda för mig när jag pratar om sånna saker ? jag som är så liten & snäll ;) haha ! Så därför har jag kommit på att jag ska bara berätta mina tankar för personer som vet hur mitt temprament & mina tankar redan är . Men en sak kan jag säga , att jag är inte en snäll person! (Mot folk som jag inte gillar! )



men men nu ska jag fortsätta att kolla på Grannfejden & sen kanske fixa med hemsidan & sen sova .

ha det bra
pussssssss











onlyyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0