18 juni

Booojaah , jag är fortfarande vaken & har inte sovit ännnnnnn . hihi . börjar bli liiiiite speedad nu , men det är lugnt , snart kommer jag att bli trött & lugna ner mig ^^ funderar på om jag ska ut & gå/bika lite ? det är nog ganska skönt ute nu tror jag! Sitter & kollar på Being Bingo nu & har väl gjort det i fleeeera timmar tror jag :S men vad fan det är ju bra ! hihi . Igår kväll så skjusade mamma in mig till stan så att jag kunde köpa godis (som jag hade varit sugen på hela kvällen) så typ halv 11 så gick jag ut till mamma & hjälpte henne med kaninerna & vi var väl klara vid en fem över halv 12 & då var det bara att sticka , jag trodde inte att jag skulle hinna få nå godis ... MEN DET FICK JAG :D HAHHAA :D:D då bliv jag jätttte nöjd ;D sen vart det att åka hem & sätta sig vid datan där jag fortfarande sitter , hihi . jag var ute i krig igår också btw , ;) men men nu ska jag fortsätta att kolla , men jag hör väl av mig senare på dagen om det händer nått mera spännande!


ha det bra
pusssss




vad är ditt problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0