Om man nyper där bak va….

I fjol så gick jag med herrarna i hagen aj, aj med herrarna i hagen, aj med herrarna i hagen x2 Ja hon va sjutton ifjol när alla ville ha,na På ryggen, på magen men ingen kunde ta na Dom fick se, men inte röra fantisera att förföra Byns bästa ryttarinna fick bockarna att brinna Plötsligt en dag kom Petter-Niklas till byn Han väckte årtån och hon fick en syn Lura drängen ut på ängen det var hål i vattensängen Hon sa: ( tjejröst ) ta mig i kragen och ta mig till hagen I fjol så gick jag med herrarna i hagen aj, aj med herrarna i hagen, aj med herrarna i hagen x2 Den forna jungfrun fick smak för sitt behov Och herrarna i hagen sitt livs mandomsprov Ja hon odla talangen och hästen i vagnen Förförde sin bonde med trädgårdsslangen På den eggande gården där alla ville bo fick musen på ängen ingen ro Nej alla hade sex eller sjundra komplex grund av sjukfrånvaroavdragen för patron L hagen I fjol så gick jag med herrarna i hagen aj, aj med herrarna i hagen, aj med herrarna i hagen x2 Om man nyper där bak va…. Det börjar bli trångt drutten - ehe ehe…… Saxofon I fjol så gick jag med herrarna i hagen aj, aj med herrarna i hagen, aj med herrarna i hagen x2 Ja hon va sjutton i fjol när det klia mellan bena Hon är arton i år och nu vill ingen längre se,na Så kan det gå nu det sparkar i magen som är alldeles för stor för att fröjdas i hagen I fjol så gick jag med herrarna i hagen aj, aj med herrarna i hagen, aj med herrarna i hagen x4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0