1 mars

jaha ny måndag nu då ,  få se om det här blir en bra månad då! Igår så va jag med Mamma till Nicke för hon skulle gadda sig! det blev fiiiint! Sen så körde Micke ner Mamma & så hämtade jag pengar sen så handlade vi lite mat & så åt jag Micke & Fritte fläskfile med pommes & vitlökssallad! Sen så gick Fritte ! Och då la Jag & Micke oss i soffan & kollade på tv . Sen så blev det typ tv hela kvällen skönt!

Idag så vaknade jag typ 11 eller nått sånt! & sen så gick jag upp & kollade lite på tv & sen åt vi frukost ,sen blev det att kolla lite mera på tv. Sen blev det ner till Daniel ett tag & hälsa på. Sen så ringde Peter & då åkte vi hem & nu så sitter dom& kollar på tv på Jakt Och Fiske eller nått sånt! & snart blire det ner till Mamma & sen till ICA & sen ska jag laga lite våfflor har jag tänkt mig! & sen så blir det Bingo Lotto & sen hoppa in i duschen &sen blir det nog att sova ! aja vi får se om det händer nått mer sen , skriver väll då!  



ha det bra
pusssssss



hopppppppppppas! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0