4 mars

jaha , idag så vaknade jag typ kl 9 , trodde att jag & mamma skulle till stan ,men så blev det inte , för mamma va sjuk! Så det blev att kolla på tv & sitta vid datan . Och sen blev det att åka till stan & hämta Angi , hi & sen blev det vidare till donken , MUMS! kom nyss hem , så nu blir det att ta det lite lugnt & vänta på att Micke ska komma hem från Öberg . Jag har varit snäll idag köpte en sak till han :) Sen så blir det väll att handla lite mjölk & sånt på ICA fast jag vill inte handla där .. & sen så ska jag nog fixa lite mat . Sen blir det att kolla på Unga mödrar & bara ta det lugnt ! Haha fyfan vad kul det va idag . på väg till Donken & hem från donken . detva längesen jag skrattade så mycket! Vi satt & pratade lite old minnen & sånt! Jävla Therese som skulle ha följt med , men inte orkade sen :( . Det hade varit kul om du hade följt med . Satt och pratde lite med Terrores idag på luren  också det va kul att prata ikapp för det va ett tag se vi träffades . men om allt går som det ska så blir det nog att åka & leka med henne im ! :) Sakna!    Skriverväl mera sen om det händer nått mer!



ha det bra
pusssss


Hopppppppas!! :D (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0