5 mars

Jaha , idag vaknade jag typ kl 9 borstade tänderna & sen satt jag mig vid datan. Sen så ringde Therese & frågade om vi skulle leka , så Mamma skjusade mig dit , så jag va där till typ 11 , sen så blev det grejjsa lite , hi! & sen så gick vi hem till Svenne & Lotta & där träffade jag familjen , fast dock inte hela :/ &  sen så var jag & Thess till affären & handlade lite . Sen så kom Mamma & hämtade mig typ halv 2 ungefär! Då så åkte vi hem & sen så gick jag in på apoteket till henne & sen så kom Micke & hämtade mig & så slängde vi lite skräp sen så va jag hemma ett tag sen så ringde Mamma & frågade om jag inte kunde hjälpa henne med kaninerna så då kom hon och hämtade mig . Och vi gjorde kaninerna & sen så körde hon hem mig när vi va klara! Sen jag kom hem har jag bara kollat på tv typ . Har nyss kollar på Vad blir det för mat med Per Moberg . haha härlig gubbe det ;O Funderar på att fixa om bloggen lite gör jag med , men vafan jag orkar intedet just nu , någon annan gång kanske !  Ska väl sitta här & tröka lite & sen blir det att hoppa ner i sängen & kolla på tv & sen blir det att sova!



ha det bra
pusssss



Hoppppas!! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0