8 mars

jaha , idag så vaknade jag typ halv 12 eller vad hon var . för då kom Kenta förbi , fast jag märkte inte att det ringde på dörren utan jag vaknade när dom gick förbi sovrummet & förde liv som faaaaan , haha ! & sen så va vi allmänt slappa & kollade på tv & sen så gick dom ner & hämtade mat , sen blev det att kolla på Rallybrudar , braaaaaaa film tycker jag! sen så drog Kent hem & jag & Micke först ner till Mamma & sen till ICA & handlade lite skit! Sen så har vi bara kollat på tv , har nyss kollat på Wipe Out (stavning) & snart ska vi väl kolla på någon film eller nått & sen blir det väl att sova skulle jag tro! Sitter & lyssnar på Volbeat nu , så jävla bra!!!!! :O hihi ! menmen ,

DU ÄR INGET!

ha det bra
pusssssssss


hopppppas!! :D(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0