26/10- 09

Mjaha! Vaknade idag av att pappa ringde och frågade om jag skulle med in till krylbo för han skulle fylla på gas och då ville han att jag skulle åka med och visa vägen och sånt! Så det va bara att kliva upp och tvätta håret och lite sånt. Sen så kom han och vi åkte . Fixade gasen och sen så åkte vi och åt , gott vare men fyfan vad svårt det va att tugga när hela jävla käften värker bara för att man håller på och få en till tand! Sen så åkte vi hem till Horndal och Pappa och dom fikade. Sen så blev han tvungen att åka hem för han skulle jobba natt! Så när han åkte så gick jag upp och satt mig vid datan och kollade runt lite. Sen så blev det åka och köpa snus och vindruvor och ramlösa! Mums. Sen så åkte vi till Kicki för att hon skulle ta bort en av våra kaniner som hade blivit sjuk .. sen så stog vi där  och pratade ett tag . Sen när jag kom hem så fick jag hjälpa mamma med vattnet. Och nu sitter jag här igen , kollar på Plastikkirurgerna och äter mina vindruvor! Ska snart ut till Mamma och kolla hur det går.  men aja nu har jag inte tid längre!


ha det bra
pussssss








onlyyou


hgjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0