helgen

mjaha .
sitter och lyssnar på musik och letar efter en låttext som en galning , så jävla frustrerande att verkligen vilja ha den men inte hitta! Usch. hm kanske man skulle berätta lite om helgen då .
Fredag : spenderade hela dagen på akuten först i avesta och sen hela natten i Falun inte så kul ..
Lördag : Va hos Monica och skulle fixa lite med några kaniner , sen så åkte vi hem och hämtade lite flera kaniner till henne fast som hon skulle få. Pratade även lite med Emelie, trevligt :) Sen så satt jag lite vid datan och sen så åt och lite sånt. Sen hoppade jag in i dyychen. Sen blev det att kila över till Sofie, och sen kom Dennis och Muttan och hämtade oss . Åkte till ljusfallet  för simone hade fest där , va ganska mycket folk där . Sen så efter ett par timmar så åkte vi hem igen , och då blev et hem till Malin och Alex. Satt och pratade med Malin i köket i flera timmar , så jag var väl hemma 6 eller något sånt , haha  . Vi kan då prata på iaf , haha eller vad säger du? ;) sen satt jag lite vid datan och kollade lite , sen sova!
Söndag : Vaknade av att Pappa ringde och frågade om jag skulle följa med in till stan och släppa av Jimmy så det va bara att kliva upp och klä på sig och borsta tänderna och sånt! Sen så åkte vi , släppte av Jimmy hemma hos sig . Åkte och handlade kattmat och glödlampor till Mamma. Sen när vi kom hem så åkte Mamma och jag till Rudö för att ha i något i Monicas kanins öron. Jag gick in och pratade med Emelie , mycket trvligare än att vara ute med dom och kolla på kaninen . Sen så åkte vi hem och jag köpte lite mat på Bertas , mumma och in på kiosken för att köpa lite snus. Sen hem och äta och sitta vid datan . Sen blev det att gå ut i det kalla jävla vädret till kaninerna och mata dom och sånt , satt även och pussades med mina små barn (: (hoppas bara att ni inte blir lika ilskna som mamma) Sen in & satt mig här igen och kollade på lite tv serier .

Men nu ska jag fan pallra mig in i sängen och dö ett tag tror jag .


ha det bra
pusssss


tänk om han vet hos vem jag varit
tänk om han såg mig när jag smög hem .



onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0