onsdag

mjaha , idag vaknade jag typ halv 3 eller något sånt , hoppade in i duschen. Satt mig vid datan pratade lite med Roffe, & bestämde att vi skulle gå & simma :O haha. Sen så skulle jag gå & leta efter min bikini som tog typ 89465387654876543 år att hitta . Sen så mitt i mitt letande så skulle jag gå ut och sälja marsvin till Elin och Samuel , så då fick jag väll göra det också. Sen så gick jag in och fortsatte att leta, och hittade den :D Och då sen så drog jag , Sofie och Malin och simmade. På hem vägen så svängde vi förbi vid Åsa för Malin skulle hämta lite kläder som hon köpt . Sen när jag kom hem så vart det att gå ut till kaninerna och Mamma direkt. För att sen åka och hämta Arne på jobbet i stan . Åkte in på hemköp & handlade morötter och dipp , mums !  Sen så satt jag mig vid datan och kollade runt lite . Och nu så ska jag gå och sova . Ska köra Michaela och Elin till pellbo imorgon bitti ..


ha det bra
pusssss





onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0