01/09-09





Jaha , då sitter man här igen då . Har typ vartit hela dagen med Therese , jätte mysigt! vi va hemma hos dom & sen på kvällen så gick vi upp till rossliden för att kolla på johns träning :) sen åkte vi med John hem , sen fixade vi iordning Tinda för natten & satt oss i soffan & kolade lite på tv . Sen kom mamma & hämtade mig . åkte upp till kiosken för att handla dricka till henne , sen hem & göra kaninerna . Sen till kiosken för att köpa snus till mig (y), sen blev det att åka hem & sätta sig vid datan & kolla på Gilmore girls! Sen så frågade Sofie om jag skulle med ut & gå , så då gick vi en liten runda sen stog vi ute & pratade utanför hennes port i typ 5000000 år haha . Sen var jag nog hemma vid halv 3 kanske ? & då blev det att sätta sig vid datan igen & fortsätta att kolla på Gilmore Girls! Ska bara kolla klart det här avsnittet & sen blir det att sova! så


justja , jag har en hemlighet , som ni kanske ska få veta senare ;)

ha det bra
pusssssss




onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0