10/9- 09

jaha nu sitter man här & kollar lite på Gilmore Girls & tycker synd om mig själv. Sjuk som fan , hoppas att det kan gå över så fort som möjligt! Orkar inte må så här nå mer. sitter & hostar & snorar som fan . FYFAN! och min hals kommer jag snart att skära bort! Blä! Mår illa gör jag också. Har sovit hela dagen idag, är så jävla mosig, vill bara bli frisk nu . Har varit & hämtat lite spån med mamma idag också , fan trodde jag skulle frysa ihjäl fast jag hade 875065346389743987 klädesplagg på mig . Börjar bli så jävla kallt nu .. usch. jag vill ha sommar & värme! 

Fyfan vad jag stör mig på dig , sluta att vara så jävla konstig! Åhhhhhhhh! 

Nej fyfan nu ska jag kolla lite mera & sen sova & hoppas på att jag blir bättre imorgon!


ha det bra
pussssss





onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0