13/9-09

jaha idag har jag hunnit med jätttttte mycket! Har varit & hämtat havre på förmiddagen , sen kom det  några & köpte lite havre & lite hö. sen så gick jag & mamma upp till grannen & grävde i hans rabatter , flera gånger . sen planterade vi i våra egna land . & jag grävde upp live i jordgubbslandet , fyfan vad tungt det va! usch! sen så kom pappa (<3) & skulle hämta snus . & han blev kvar ett litet tag :) Sen så blev det att gå upp till datan & kolla på lite saker & fixa. sen så gick jag ner & kollade på tv & låg där i soffan ett par timmar . skönt! sen så åkte jag & mamma till jourlivs för att handla lite! Sen så stannade vi vid bertas & köpte pizza , mums! & sen gick jag & satt mig här. Nu sitter jag och kollar på Giomore Girls . Ska snart gå ut till mamma eller gå&lägga mig och sova!


ha det bra
pusss








onlyyou



Kommentarer
Postat av: c

hahah jaa babe jag tror fan det :D men det blev ett trevligt slut hihi<3

2009-09-16 @ 19:10:11
URL: http://ceciliiaholmberg.blogg.se/
Postat av: jessica

hihi jaa det blev det verkligen :) <3

2009-09-17 @ 03:49:35
URL: http://jesssicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0