Torsdag 2

Mjaha , har varit jätte duktigt nyss faktiskt , har dammsugit hela nedevåningen & torkat golven hos mamma , helt utan att någon bad mig ^^ haha.
Pratde nyss med bror min på telefonen , vi är på väg och ska åka hem till han nu , Kuuuuuuuuuuul :) Men innan så måste jag köpa snus , håller faaan på att dö här!
Jag saknar min dator :(den bästa av dom bästa ....
fan om man kanske skulle ta och städa lite hemma när man kommer tillbaka , diska  dammsuga & torka golven . Men skulle behöva vara hos mamma och tvätta samtidigt , kan inte någon smart människa uppfina en maskin som gör så att man kan vara på 2 oliksa ställen samtidigt? Det skulle vara TOPPEN.

Nej fan om man skulle gå ner och kolla om vi ska börja dra oss..


ha det bra

pussssss


onlyyou.

Kommentarer
Postat av: Erin W.

Hey hun! Just voted 5* on your Nelly.com shoe design! I hope you will vote back :)



xo E.

2010-08-14 @ 03:10:24
URL: http://canadieren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0