bahopp

Ligger i soffan och väntar på att hjärtat ska komma.. så att vi kan lägga oss i sängen och han kan tycka synd om mig , för håller på att bli sjuk ... har fan klunkat i mig en liter varm oboy på mindre än en timme , fan vad jag kommer få pissa inatt .... usch
Har varit på någon föreläsning om hälsochoklan idag , det lär jätte bra. Den skulle vara bättre än endel medeciner, och det tror man ju inte om choklad? men den va bra för att den va kall gjort eller vad man ska säga . Inte som annan choklad som man värmer så att alla bra antioxidanter försvinner . Den ska jag börja 3 bitar om dagen och se om man kanske inte kan få lite mindre ont och vara mindre sjuk , det är ju lätt värt att prova om man kan få vara frisk! HATAR ATT VARA SJUK så .

men nu ska jag fortsätta att kolla på tv & tycka synd om mig själv .


ha det bra
pussssss


onlyyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0