.........

Jag känner ingenting längre ..
Det är konstigt att jag inte känner någonting längre , eller känner gör jag väl.. Men jag känner inte dom "glada" sakerna. Jag känner bara sorgen och allt dåligt som kretsar kring än. Jag spänner mig och försöker att inte bry mig om allt dåligt men det är lite svårt när det bara kommer mer och mer som ett slag i ansiktet helt jävla tiden, orkar inte med nå mer skit nu! Kan det inte bara hända något bra som får allt skit att verka som ingenting? Det är så mycket med allt nu så det blir för mycket , och då orkar jag inte så då slutar jag att fungera.. Jag slutar att bry mig om det lilla som är bra . Jag fokuserar bara på dom dåliga sakerna, jag kan inte hjälpa det! Så sluta att pressa mig innan jag pressar min knytnäve i ditt ansikte många gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0