Freeeeeeeedag

GRATTIS PAPPA <3<3<3<3<3<3<3

Sitter med Nova i soffan , eller ja hon ligger ner och bredar ut sig ^^ Vi har nyss kollat på doobidoo. Nova får vara inne med mig undertiden Malin & Alex är inne i stan. Så kan vi hålla varandra sällskap! =)
Har varit inne hos Malin ett par gånger idag & sen har jag varit till mamma och gjort djuren! Sen hämtat tvätten och lite sånt.
Tidigare idag så har jag varit duktig och städat här hemma och diskat och lite sånt! Vill ju inte bo i massa lort!
Tänker snart hoppa in i duschen & sen lägga mig i min renbäddade säng! :D FYFAN vad skönt! Men nåste vänta tills Malin & Alex kommer hem och hämtar hem Nova :) Men det blir nog snart. Men men nu ska jag kolla på Rena Rama Rolf och vänta!



ha det bra
Pusssssssssss



onlyyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0